Регионалната здравна инспекция в Пловдив открива специална линия за сигнали и жалби, свързани с нарушения в домове за възрастни хора, хосписи и всички видове места за грижи. Мярката идва на фона на зачестили обществени тревоги около качеството на услугите и случаи на нерегламентирана дейност, както и съмнения за грубо отношение към потребителите.
Гражданите могат да подават сигнали при данни или съмнения за подобни нарушения по електронна поща на адресите[email protected]и [email protected]. Инспекцията напомня, че жалби се приемат и чрез Системата за сигурно електронно връчване, която позволява проследимост и официална регистрация на документите.
За спешни случаи или при нужда от директен контакт е предоставен и телефон – 0899 165 467.
Линията работи в рамките на работното време на институцията, от 8:30 до 17:00 часа. От инспекцията уверяват, че всеки сигнал ще бъде разглеждан своевременно.