Какво трябва да знаят фирмите, опериращи в сферата на туризма, в случай че желаят да се възползват от процедура № BG16RFOP002-2.092 „Подкрепа на предприятия, регистрирани по Закона за туризма като туроператор или туристически агент, за преодоляване на икономическите последствия от пандемията COVID-19“ на Министерството на туризма? Няколко важни уточнения следва да бъдат взети предвид при изготвянето и подаването на документите.
В периода от 15 до 17 декември предстои да бъдат подписани договорите между Министерството на туризма и крайните бенефициенти, както е поет ангажимент към представителите на бизнеса за подпомагането им.
В срок до 29 януари 2021 година следва да представите в Министерство на туризма оригиналите на всички сканирани копия на документи (които не са подписани с КЕП), а именно:
- Декларация за обстоятелствата по чл. 3 и чл. 4 от Закона за малките и средните предприятия;
- Декларация, че кандидатът е запознат с условията за кандидатстване и условията за изпълнение;
- Декларация за нередности;
- Декларация за съгласие данните на кандидата да бъдат предоставени от НАП на Министерството на туризма по служебен път; Същите следва да бъдат идентични по съдържание и срок с прикачените сканирани копия на документи в ИСУН.
Изплащането на средствата от безвъзмездната финансова помощ не е обвързано с крайния срок на предоставяне на документите, упоменати по-горе.
Настоящата информация е водеща за протичане на процедурата, тъй като съобщенията изпратени чрез ИСУН на 09.12.2020 г. предстои да бъдат анулирани.
Съобщението е публикувано и на институционалната страница на Министерството на туризма.