Практиката продължава: Шофьор от градския транспорт в пререкание с пътник заради билети менте ВИДЕО

Автор: Plovdiv Now   627
Практиката продължава: Шофьор от градския транспорт в пререкание с пътник заради билети менте ВИДЕО

Практиката за препродаване на използвани вече билети в градския транспорт в Пловдив продължава. Пловдивчанин сигнализира до TrafficNews за нови случаи на тревожната практика при издаването на билети в автобуси, като по думите му, проблемът не е единичен, а системен.

Става въпрос за автобус по линия №27, където на няколко пъти, включително и днес, на читателя е бил предоставян билет, който очевидно не е ново откъснат от кочана. В конкретен случай първият билет, който му е бил подаден, е стоял върху останалите – неоткъснати билети. Според подателя на сигнала това е добре позната схема за повторна продажба на използвани билети.

Когато пътникът е поискал да види ясно билета и поредния номер в кочана, за да се увери, че документът е редовен, реакцията на шофьора е била рязка. Билетът е бил дръпнат, отказано е показване на следващия номер, а след това му е подаден друг билет. Първият е бил прибран обратно.

Според читателя в такава ситуация напълно редовен пътник може да бъде обявен за нередовен и санкциониран, въпреки че е заплатил пътуването си. По думите му, в подобен момент шофьорът едва ли би признал, че е предоставил стар билет.

Допълнително притеснение поражда и практиката пътници да връщат използвани билети на шофьорите, което на практика ги прави част от схемата. Това, според подателя на сигнала, застрашава всички останали коректни граждани.

„Билетът е доказателство, че съм пътник. При инцидент той е част от моята защита. Работя честно и не искам да плащам глоби, защото някой търси начин да изкара допълнителни пари“, посочва читателят.

Той твърди, че вече е подавал сигнали до общинските институции и е получил уверение, че са започнали проверки. Въпреки това, по думите му, проблемът продължава. Читателят разполага със снимки и видео от последния случай.

Според него, при настояване за редовен билет, е бил третиран с неуважение, което допълнително засилва усещането за липса на прозрачност и контрол в системата на градския транспорт.

Подобни новини

...

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина