Бетонният мост ще бъде бутнат, а мястото му като пътна връзка ще бъде заето от пробива под Централна гара. Очаква се строителството на подземната връзка да започне в края на 2020 година и да се изпълни до 2021 година. Това е станало ясно след 3-часовата среща между кметът Иван Тотев и управителното тяло на НКЖИ днес в София, пишат от Trafficnews.bg.
Въпреки че градоначалникът няколко пъти заяви, че Община Пловдив ще направи всичко възможно да запази тази връзка, днес е станало ясно, че това е невъзможно. От една страна, за да стане това мостът трябва да се вдигне с 1,6 метра, което сегашната конструкция и големина не съоръжението не позволяват. Причината е, че за да стане толкова висок - мостът трябва да влезе в имотите на концесионера на Централна гара, както и в други частни терени. В сегашните габарити наклонът по моста щял да бъде неизползваем.
Кметът все пак заяви, че ще се направи всичко възможно първо да бъде реализиран пробивът под гарата, а след това да се бутне Бетонният мост. По време на изграждането не се предвижда затваряне на бул. „Христо Ботев” или други пътни връзки.