Атанас Христозов поема поста кмет във Войводиново, след като вчера се проведоха частичните местни избори. Кандидатът на ИТН спечели с 40 гласа повече пред своя опонент Тошко Златарев или иначе 375 гласа. Христозов за втори път ще бъде кмет на селото след първия му мандат през 1999 година. Към днешна дата той завежда транспорта в ОП „Чистота“ в Пловдив.
Като свой приоритет за предстоящите години на управление той е набелязал няколко основни точки, а пред репортер на TrafficNews обясни, че към момента най-важно е селото да има транспорт, банкомати и прозрачност в управлението.
„Моите обещания са три основни – да върнем линия №15 на гражданите, да поставим банкомат и да съставя кметски съвет, в което число освен общински съветници да участват още граждани.“, заяви Атанас Христозов.
По думите му линия №15 е единственото решение на транспортната криза и обясни защо: „Районът около Войводиново е индустриален, хората пътуват непрекъснато за работа и обратно. В момента те или пътуват сами, или се групират да пътуват с коли. След 16.30 часа от прелеза до ИЗК Марица е една голяма колона и не могат колите да се изнесат. Ако има линия №15, тези хора ще пътуват с градския транспорт и няма да бъде натоварено движението по този път. Това е по-добрият вариант, отколкото да се правят обществени поръчки за нови превозвачи, второто отнема много време.“
Според него превозвачите имат право да откажат да изпълняват линията, тъй като заради ремонта на бул. „Брезовско шосе“ шофьорите са длъжни да заобикалят, което удължава времето, така се губи маршрут и после има глоби от Община Пловдив за неспазване на разписание: „Назад до Раковски всички населени места се принуждават да пътуват през магистралата или Околовръстното. Днес минавах и видях, че никой не работеше по разкопките. Точно 100 метра е разкопано и пак ще трябва да се чака. Голям проблем е.“
Другата основна цел, поставена на картата на кметския мандат, е проект за правене на канализация и отремонтиране на главния път в селото: „Може и да е поетапно на километри, но ще бъде конструктивно направено с водопровод, отпадна вода и тогава ще бъде асфалтирано. Тази цел изисква обаче повече време и ресурс.“
Така поставени целите предстои да стане ясно дали ще бъдат изпълнени.