С оглед динамичната обстановка в страната, свързана с корона вируса, Националната агенция за приходите призовава всички свои клиенти да се въздържат от лично посещение в офисите на институцията в цялата страна, освен при неотложност. Клиентите които разполагат с ПИК или електронен подпис, могат да ползват всички предоставяни от НАП електронни услуги на https://inetdec.nra.bg/.
Всички данъчни и осигурителни декларации и справки, както и плащания към бюджета, могат да бъдат извършени онлайн без необходимост от посещение в офис на НАП.
От 12 март 2020 г., временно се прекратяват консултациите с клиенти на място, осъществявани всечи четвъртък от седмицата. За ТД на НАП Пловдив консултации по данъчното и осигурителното законодателство ще се предоставят в приемно време (всеки четвъртък от 14,00 до 16,00 часа.) на следните телефони:
- 032/ 935 770, 032/ 935 469 и 032/ 935 473 – консултации по прилагане на ЗДДС;
- 032/ 935 475 – консултации по прилагане на ЗДДФЛ;
- 032/ 935 467 – консултации по прилагане на ЗКПО;
- 032/ 935 478 – консултации по прилагане на Наредба Н-18/2006 г.;
- 032/ 935 733 и 032/ 935 684 – консултации по прилагане на осигурителното законодателство;
- 032/ 935 707 – консултации по прилагане на ДОПК;
- Писмени запитвания на е-мail: [email protected] или деловодството на Д ОДОП Пловдив.
Информация за данъчно-осигурителните изисквания можете да получите на информационния телефон на агенцията - 0700 18 700 или по имейл на електронните адреси за контакт в сайта на институцията - https://nap.bg/page?id=24