Как се измислят интересни реклами за "скучни" продукти? Каква е тайната, която позволява на копирайтъра да работи всяка седмица по проект в различна област? Какви са спецификите на различните канали за реклама – интернет, телевизия, радио, печат?
Това са част от темите, които ще обсъждат участниците в най-миниатюрния копирайтинг курс за съвсем начинаещи. Дори да не сте решили искате ли да станете копирайтър или не, някои основни принципи и тайни от кухнята ще ви помогнат да подобрите собственото си представяне в онлайн пространството.
Копирайтинг първоначално се е наричало умението за писане на рекламни текстове. Към днешна дата в понятието копирайтър са включени различни дейности, касаещи текстовото присъствие в интернет и увеличаващо трафика на сайта.
Копирайтинг курс в рамките на "Младият Пловдив чете" се организира от Пловдив чете и Младежки център Пловдив на 13 април 2019 г. от 13:00 ч. до 15:00 ч. Водещ ще е писателят и копирайтър Иванка Могилска.
Мястото е Младежки център Пловдив, Гребна база, ул. " Ясна поляна" 18. Курсът е с вход свободен, но е необходимо записване на мейл [email protected] до 31.03 или във фейсбук страницата на събитието.