По проект на ЮНЕСКО: РИОСВ – Пловдив създава търговска марка на биосферен парк „Червената стена“

Автор: TrafficNews 1368
По проект на ЮНЕСКО: РИОСВ – Пловдив създава търговска марка на биосферен парк „Червената стена“

Регионалната инспекция по околната среда и водите – Пловдив (РИОСВ - Пловдив) е горда да съобщи, че ЮНЕСКО одобри за финансиране по „Програмата за участие” предложения от екоинспекцията проект „Подпомагане на устойчиво икономическо и социално развитие на Биосферен парк „Червената стена“ чрез създаване на цялостен бранд и популяризиране на природната стойност и регионалните предимства от биосферния парк“.

Като основна задача проектът предвижда разработване на разпознаваема марка (бранд), която да послужи като модел за възприятие на територията на парка, съвпадаща изцяло с община Асеновград и да допринесе за интуитивното идентифициране на типичните местни продукти и услуги. По този начин се цели осигуряването на възможности за развитие на дългосрочен природосъобразен поминък и туризъм в района, по-добра информираност на местните общности и повишаване на тяхната мотивация да опазват природните ресурси на парка и устойчивото им използване.

Освен дейности по създаване на лого на Биосферен парк „Червената стена“ предстоят дейности по регистрацията на марка в патентното ведомство, идентифициране на местни дейности, продукти и услуги, които могат да се възползват от нея, както и представяне на възможностите, които това предоставя пред местните производители на продукти и услуги, консултативния съвет на биосферния парк и пред широката общественост.

Изпълнението на проекта ще продължи до края на следващата година. РИОСВ – Пловдив ще информира регулярно заинтересованите страни за всички етапи от реализацията му и ще се стреми да ги привлече като активни партньори.

Подобни новини

...

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина