Обявена е обществена поръчка с предмет „Почистване, поддържане и възстановяване на дъждоприемни шахти на територията на община Асеновград” с прогнозна стойност 70 000 лева без ДДС.
Дейностите включват: почистване на дъждоприемните шахти по улиците и площадите на община Асеновград от образуваните наноси и попаднали твърди отпадъци; Изваждане на наноса на повърхността в найлонови чували; Натоварване на наноса на превозно средство и почистване на пространството около дъждоприемната шахта в деня на почистването им; Изхвърляне на наноса в градско сметище Капсида, отстоящо на 3 км. извън града, в деня на почистването; Подмяна на изгнили кофи, натрошени или липсващи гривни;
Поръчката предвижда още: Подмяна, нивелация и укрепване на счупени и липсващи решетки с изработени от полимер бетон и отговарящи на български държавен стандарт, както и издържащи на натоварване не по-малко от 250 kN; Участие в екстремни ситуации - отваряне на шахти при проливни дъждове, възстановяването на шахтите в рамките на 2 часа след спиране на дъжда; създаване на временна организация на движението, улесняваща движението на активния масов и градски транспорт при заваряване и възпрепятстване създаването на предпоставки за пътнотранспортни произшествия, както и други дейности, произтичащи от създадената ситуация.
Минималният гаранционен срок на доставените и монтирани елементи е 36 /тридесет и шест/ месеца.
Право да подаде оферта има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на Закона за обществени поръчки (ЗОП) и на изискванията от Възложителя, посочени в обявата.
Участникът следва да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката .
Под „идентичен или сходен следва да се разбира „почистване, поддържане и възстановяване на дъждоприемни шахти."
За доказване на съответствието участниците представят списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
При сключване на договор, класираният на първо място участник е необходимо да представи удостоверения за добро изпълнение за декларираните идентични или сходни с предмета на поръчката услуги, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали са изпълнени в съответствие с нормативните изисквания.
Срокът на валидност на офертите е 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите.
Методиката за определяне на комплексна оценка на офертата е „най-ниска цена”.
Обявата се публикува на интернет - страницата на Възложителя, в профила на купувача на адрес:
Офертите се подават в деловодството на Община Асеновград на адрес: гр. Асеновград, пл.”Акад. Николай Хайтов” №9 до деня, обявен в обявата.
Офертите се представят от участниците лично или чрез упълномощено лице, чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка на посочения по-горе адрес.