Васил Недев от Асеновград е възмутен и търси обяснение защо редовно не се спазва разписанието на атобуснаталиния № 4 в града, всяка неделя. Човекът е сезирал първоначално превозвачът "Автотранс Чолаков", но положението не се е подобрило. Ето защо г-н Недев се обръща със своеобразно отворено писмо до кмета на Асеновград, което той изпрати и до редакцията ни и което публикуваме без редакторска намеса. Ето какво гласи то:
Уважаеми господин Кмете,
В продължение на два месеца и повече време всяка неделя последния курс по автобусна градска линия № 4 в гр. Асеновград, от кв. "Долни Воден" в посока център, не се изпълнява от автобуса по определеното му разписание в 20, 50 ч. в този ден на седмицата като пояснявам, че в посочения час и ден автобус не идва в кв. "Долни Воден”.
В този период от два месеца и повече време се обаждах на посочения телефон /моб. тел. 0887566669/ за връзка с фирма "Автотранс Чолаков" за да сигнализирам за проблема, който вече се е превърнал в синдром може би към днешна дата, по вина на недобросъвестно отношение към работата си на някой автобусни шофьори по тази автобусна линия, но очевидно и това не помага. След проведените телефонни разговори до момента с въпросната фирма, очевидно проблема не се решава, като предприех преди време да проведа среща в Общинската администрация в гр. Асеновград с отговорника по транспорта в града г-н Бебев, който ме увери че ще извършат предварителна проверка по така поставения проблем по-горе. На 10.12.2019 г. разговарях с г-н Бебев /сл. тел. № 0331 - 20289/, с оглед да подам наново сигнал за случващото се и за съжаление повтарящо се явление.
На 11.12.2019 г. подадох сигнал до транспортната фирма на посочения от тях електронен адрес за контакт по така продължаващия и неизлечим проблем, осъществяващ се напълно умишлено според мен, може би от определено лице, работещо недобросъвестно с безотговорно отношение в посочената фирма.
Очевидно и това не помага, тъй като отново в неделните дни на датите 08.12.2019 г. и сега на 22.12.2019 г. в този ден и час, отново липсваше дългоочаквания автобус да пристигне в кв. "Долни Воден".
Надявам се да получа ясен писмен отговор от Вас на посочената електронна поща, с оглед предприетите от Вас действия по настоящата жалба.
Очаквам Вашата разпоредба по настоящото ми оплакване.
Желая Ви приятен ден!
Приложение: Подаден сигнал на електр. поща на фирма "Автотранс Чолаков".
С уважение: Васил Недев
23.12.2019 г. гр. Асеновград
А ето и писмото, изпратено по-рано от Васил Недев, до превозвача:
Здравейте уважаеми господин Чолаков! Избирам тази форма за контакт с Вас, като искам да споделя за изкуствено създаден проблем не по Ваша вина, а именно от недобросъвестно изпълнение на поети задължения и нагло поведение на служители от фирма "Автотранс Чолаков", които с подобни действия уронват доброто име на транспортната Ви фирма.
В продължение на два месеца и повече време всяка неделя последния курс в гр. Асеновград, от кв."Долни Воден" по разписание в 20, 50 ч. по автобусна градска линия № 4, която се движи по определен маршрут в гр. Асеновград и до кв. "Долни Воден" не се изпълнява от определения за целта автобус по разписанието в този ден на седмицата, като пояснявам, че в посочения час и ден автобус не идва в кв. "Долни Воден".
В този период от два месеца и повече време се обадих на посочения телефон / моб. тел. 0887566669/ за връзка с Вас да сигнализирам за проблема, който вече се е превърнал в синдром може би към днешна дата, по вина на недобросъвестно отношение към работата си на някой автобусни шофьори по тази автобусна линия, но очевидно и това не помага. След проведения телефонен разговор с Ваша служителка, очевидно проблема не беше решен, като предприех да проведа среща в Общинската администрация в гр. Асеновград с отговорника по транспорта в града г-н Бебев, който ме увери че ще извършат предварителна проверка по така поставения проблем по-горе. Очевидно и това не помага, тъй като отново на 08.12.2019 г. в този ден и час, отново липсваше дългоочаквания автобус да пристигне в кв. "Долни Воден". На 10.12.2019 г. разговарях с г-н Бебев /сл. тел. № 0331 - 20289/, с оглед да подам наново сигнал за случващото се и за съжаление повтарящо се явление.
Надявам се да получа ясен писмен отговор от Вас на посочената електронна поща.
Очаквам Вашата разпоредба по настоящото ми оплакване.