Във връзка с мерки за овладяване на разпространението на коронавируса Областната дирекция на МВР-Пловдив уведомява, че в случаи на неотложност могат да бъдат заявени или получени административни услуги по електронен път на адрес: https://е-uslugi.mvr.bg.
Чрез портала за електронни административни услуги на МВР могат да бъдат заявени:
- Издаване на лични карти на български граждани с обикновена, бърза и експресна услуга - Издаване на паспорти на български граждани с обикновена, бърза и експресна услуга - Издаване на документи, удостоверяващи събития и факти, свързани с издаването и ползването на български лични документи
Все пак има условия за подаване на заявления по електронен път, а именно:
- Необходимо е да притежавате валидно удостоверение за квалифициран електронен подпис.
- Задължително е да имате валиден постоянен адрес на територията на Република България.
- Трябва да притежавате български личен документ, издаден по заявление подадено лично до 59 месеца преди подаване на електронното.
Друго изискване за ползване на услугите по електронен път е да няма промяна на името ви, ЕГН, пол, гражданство или съществени и трайни изменения в образа.
Припомняме, че във връзка със създалата се извънредна ситуация на заседание на Министерски съвет бе съобщено, че срокът на изтичащите лични документи се удължава с шест месеца.