Ръководството на Университета по хранителни технологии обяви конкурс за мото или девиз на учебното заведение.
В конкурса могат да се включат всички – бивши, настоящи и бъдещи студенти и преподаватели, бизнес партньори, съмишленици, приятели, граждани.
Комисия ще оцени предложенията и ще избере най-доброто. Тя е в състав:
Председател: Доц. Стефан Кемилев, председател на Общото събрание на УХТ
Членове:
Доц. Кремена Никовска, функционален декан по студентска и социална дейност в УХТ
Иван Папазов, председател на Съвета на директорите и изпълнителен директор на VP Brands International
Мария Петрова, журналист от в. „Марица“ и общественик
Даниела Атанасова, експерт „Връзки с обществеността и протокол“ в УХТ
Експертното жури даде следните препоръки, които участниците в конкурса трябва да имат предвид при изработване на слогана:
Да утвърждава идентичността на УХТ в публичното пространство
Да представя университета като атрактивно учебно заведение, където мечтите се сбъдват
Да носи идеята за успешен старт, отлична реализация и просперитет.
Да може да се интерпретира на английски език
Да изтъква разликите и да подчертава предимствата и уникалните възможности пред другите университети
Да бъде оригинален, лесно разпознаваем и запомнящ се
Името на университета да не се повтаря в логото
Да бъде ориентиран към сетивата, чувствата и емоциите на аудиторията
Да е кратък и лаконичен
Да стимулира към действие
Да подчертава иновативния дух, както и мястото на УХТ в сферата на новите технологии и дигитализацията
Според регламента, желаещите да се включат в конкурса, могат да представят повече от едно предложение, което трябва да изпратят до 16 април 2020 г. на електронен адрес: [email protected]. Необходимо е да посочат трите си имена и своите контакти.
Най-добрите идеи ще бъдат наградени от ръководството на университета. Предложението, което комисията избере за слоган, ще стане собственост на УХТ и ще се ползва от висшето училище.