Пловдивчанка завари колата си заключена със скоба, след като плати на паркомат

Автор: Plovdiv Now 6097
Пловдивчанка завари колата си заключена със скоба, след като плати на паркомат

Пловдивска кола бе блокирана със скоба минути след като водачката платила на паркомат. За случая предаде TrafficNews.bg.

На 24 април пловдивчанката паркирала нисана си на булевард „Марица”, в участъка между Водната палата и Пешеходния мост. Платила престоя си на Синя зона чрез паркомат.

След 15 минути, връщайки се до автомобила си, установила, че возилото й е със скоба. Започнала да звъни на „Паркиране и репатриране", а докато служителите пристигнат, тя закъсняла за работа и й била наложена глоба от работодателя.

Пред момчетата от общинското предприятие пловдивчанката показала бележката за платен престой, както и че до края му оставали още 10 минути.

„На бележката пише, че имам права на престой от 9:20 до 9:50. На протокола за поставяне пише, че колата ми е санкционирана в 9:40. Попитах защо съм глобена, като имам още време? Тогава служителите само вдигнаха рамене и казаха да се оплача в Общината”, пише пловдивчанката.

Наш репортер се свърза с ОП „Паркиране и репатриране”. От там обаче разказаха малко по-различна история. По думите им, след заплащането на паркомат дамата е забравила да постави бележката на таблото и така инспекторите не констатирали заплащане на престоя.

„Преди да се сложи скоба на колата, инкасаторите я оглеждат за бележки. След това проверяват в системата дали гражданите са заплатили със СМС и накрая уведомяват колегите. На място служителите, които поставят скобите, извършват същата процедура. Преди да напишат глоба, заснемат колата изцяло. В дадения случай на предното стъкло е нямало бележка за плащане. Жената просто е забравила да постави на арматурата документа, че е платила. На талоните ясно пише, с големи букви, че бележките трябва да са видими за инкасаторите и служителите на ОП „Паркиране и репатриране”, коментираха от общинското предприятие.

Те напомнят и апелират към всички, че трябва да внимават, когато заплащат таксата си за Синя зона. На първо място да поставят на видимо място талоните от инкасаторите, както и бележките от паркоматите. Да внимават и при плащане със СМС – внимание да се обръща на номерата на колите, както и на номера, към който изпращат съобщението.

В този случай едно недоглеждане коства нерви и финансови средства на пловдивчанката. Тя е категорична, че бележката за паркиране е била на стъклото.

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина