Пловдивска кола бе блокирана със скоба минути след като водачката платила на паркомат. За случая предаде TrafficNews.bg.
На 24 април пловдивчанката паркирала нисана си на булевард „Марица”, в участъка между Водната палата и Пешеходния мост. Платила престоя си на Синя зона чрез паркомат.
След 15 минути, връщайки се до автомобила си, установила, че возилото й е със скоба. Започнала да звъни на „Паркиране и репатриране", а докато служителите пристигнат, тя закъсняла за работа и й била наложена глоба от работодателя.
Пред момчетата от общинското предприятие пловдивчанката показала бележката за платен престой, както и че до края му оставали още 10 минути.
„На бележката пише, че имам права на престой от 9:20 до 9:50. На протокола за поставяне пише, че колата ми е санкционирана в 9:40. Попитах защо съм глобена, като имам още време? Тогава служителите само вдигнаха рамене и казаха да се оплача в Общината”, пише пловдивчанката.
Наш репортер се свърза с ОП „Паркиране и репатриране”. От там обаче разказаха малко по-различна история. По думите им, след заплащането на паркомат дамата е забравила да постави бележката на таблото и така инспекторите не констатирали заплащане на престоя.
„Преди да се сложи скоба на колата, инкасаторите я оглеждат за бележки. След това проверяват в системата дали гражданите са заплатили със СМС и накрая уведомяват колегите. На място служителите, които поставят скобите, извършват същата процедура. Преди да напишат глоба, заснемат колата изцяло. В дадения случай на предното стъкло е нямало бележка за плащане. Жената просто е забравила да постави на арматурата документа, че е платила. На талоните ясно пише, с големи букви, че бележките трябва да са видими за инкасаторите и служителите на ОП „Паркиране и репатриране”, коментираха от общинското предприятие.
Те напомнят и апелират към всички, че трябва да внимават, когато заплащат таксата си за Синя зона. На първо място да поставят на видимо място талоните от инкасаторите, както и бележките от паркоматите. Да внимават и при плащане със СМС – внимание да се обръща на номерата на колите, както и на номера, към който изпращат съобщението.
В този случай едно недоглеждане коства нерви и финансови средства на пловдивчанката. Тя е категорична, че бележката за паркиране е била на стъклото.