Пловдивчанин: Обслужва ли общината интересите на превозвачите, вместо на гражданите?

Автор: Plovdiv Now 7562
Пловдивчанин: Обслужва ли общината интересите на превозвачите, вместо на гражданите?

Обслужва ли общината интересите на превозвачите, вместо на гражданите? Този въпрос терзае пловдивчанин, който се свърза с trafficnews.bg, за да изрази впечатленията си от резултата след връщането на редовните разписания по някои от линиите на градския транспорт в Пловдив.

Според него общината обслужва интересите на превозвачите, вместо на гражданите. Твърди още, че от общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта”  не си вършат работата по същество. 

„Как може общината да глобява “Хеброс бус” за неспазване на разписанията по всичките му линии, докато същите нарушения се виждат по № 4 и № 10 (може и други линии), обслужвани от някои фирми на Петко Ангелов и по линия № 17, обслужвана от “Автотранс”. Не мога да разбера, защо за един се налагат заплахи и санкции, а за други няма?”, коментира читателят.

Не одобрява още и дългата липса на отговор от общинското предприятие, след като е изпратил сигналите си до тях.

„Докато общината не започне да обслужва интересите на гражданите, с годините градът ще стане невъзможен за придвижване с увеличаването на колите. Не само е проблемен градския транспорт, но и други неща, като презастрояването, реализирането на някои проекти, които са важни за града и други, защото можем да станем града в България с най-лоша инфраструктура”, сподели още пловдивчанинът.

За въпроса с нередовните линии не само той, но и други граждани по неговите думи са констатирали следното:

„Линия № 4 - По новото разписание трябва да се движи през 12 минути (8 коли), а реално има една или две дупки от 24 минути, да не кажа и 48 минути, защото може да са една след друга, тъй като вчера преди обяд една възрастна жена чакаше почти 1 час.

Линия № 10 - Също като 4 трябва да се движи на 12 минути (само че е увеличена с 9 коли). Да не говоря, че дупката може да достигне до час и половина, тъй като глупаво е направен съставът, с две думи - 5 автобуса един след друг и после 4 дупки. Представям си колко хора за закъснели за работа и училище.

Линия № 17 - Да не казвам, че е по-зле от 10. От 10 коли, реално се движат 6 или 7.  Да не говоря и за лошото състояние на автобусите, които се движат по въпросната линия.

Може да има и други линии, по които не се спазват разписанията, но за сега са най-оспорващите. Да не говоря, че по тях не се спазват и празничните разписания”, сподели още читателят.

Медията отправи запитване към общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта” по темата. От там категорично заявиха, че не се прилага двоен стандарт спрямо различните превозвачи.

„Сигналът на гражданина е получен и се подготвя официален отговор. Стриктно се следи чрез GPS системата разпределението и разписанията на автобусите. При нарушение се прилага санкция, независимо коя е фирмата изпълнител. По посочените линии е имало пропуски, но те са отразени и за всяка пропусната линия се получават санкции”, заявиха от предприятието.

От ОП „ОКТ” посочиха, че не желаят да санкционират, която и да било фирма, а вместо това държат да се изпълняват курсовете, за да могат гражданите да получават нормална транспортна услуга, но въпреки това се налага да го правят, когато курсовете не се изпълняват.

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина