Пътничка не може да си получи багажа на Летище Пловдив заради липса на служители
Автор:
Plovdiv Now
19:30, 17.09.2025494
Пловдивчанка не успя да получи оставен за съхранение багаж на Летище Пловдив, тъй като нямало служител, който да я обслужи. Абсурдната ситуация се разиграва в работно време в делничен ден.
На 16 август Мариана Симитчиева летяла за чужбина, но поради свръхбагаж оставила една от чантите си за съхранение на аеропорта. „Служителката ме увери, че по всяко време мога да дойда и да си я взема, дори и след месеци. На чантата поставиха моето име и това на съпруга ми, тъй като казах, че най-вероятно той ще я вземе,“ обяснява пред TrafficNews жената.
След завръщането си тя опитала да се свърже със служители по телефона. Първоначално ѝ отговорили, че е натоварено заради полети, но при следващи опити никой не вдигнал. В крайна сметка тази сутрин Симитчиева и съпругът ѝ решили да отидат лично на летището.
„Оказа се, че там има само един служител, който не може да ни помогне. В международно летище, в делничен ден – само един служител, Гранична полиция и една чистачка. Човекът ни посъветва да звъним утре и ако някой вдигне, тогава да дойдем пак. Това е недопустимо. Живеем в Пловдив, колко пъти трябва да пътуваме до летището, за да си вземем една чанта“, възмущава се жената.
От летището отрекоха днес на работа да е бил само един служител. „В различните дни работят различни отдели. Днес имахме само бизнес полети, затова не е имало колега, който да обслужи хората. Съжаляваме, че не сме могли да съдействаме,“ заявиха от аеропорта.
По думите им винаги има служител, който отговаря на стационарния телефон и може да предостави информация.