„На фона на тази трудна за всички ни ситуация, екипът на банката работи в изключителна динамика и натовареност, като сме осигурили максимална грижа и превенция за служителите си и нашите клиенти. Ежедневно преглеждаме и обсъждаме нови предложения. Крайната ни цел е да подкрепим нашите клиенти, като им осигурим необходимия финансов комфорт в този труден за всички момент и оптимален спектър от услуги за дистанционно банкиране“ – сподели г-н Никола Бакалов – Главен изпълнителен директор на ПИБ.
Безплатният пакет от услуги се активира автоматично и не се изискват допълнителни действия от страна на клиентите.
Браво, чудесна инициатива! Дано повече фирми се включат с подобни социални кампании, които са в ползва на гражданите. Аз лично ползвам от години MyFibank от мобилния си телефон и съм много доволен.
Браво, чудесна инициатива! Дано повече фирми се включат с подобни социални кампании, които са в ползва на гражданите. Аз лично ползвам от години MyFibank от мобилния си телефон и съм много доволен.
13:03, 27.03.2020