Fibank и Mastercardпредставят дигитална платформа за развитие на ранна финансова грамотност за децата

Автор: Plovdiv Now 3781
Fibank и Mastercardпредставят дигитална платформа за развитие на ранна финансова грамотност за децата

В началото на учебната година, Fibank(Първа инвестиционна банка) и Mastercard представят своя нов съвместен проект – дигитална платформа за играмеждуродители и децаNinjiro, която развива финансовата грамотност и насърчава социалната отговорност.

Ninjiroе приложениевъв Viber среда, което осигурява забавна онлайн комуникация между родители и деца, задаване на задачи и цели, отчет на постиженията на детето и възнаграждаване с платежни точки за селекция от ваучери. Децата над 7 години вече има как лесно и бързо да получават дигитално “заплащане” за изпълнението на поставени от родителя задачи и да избират сами в какво да инвестират изкараните средства през приложението.

С Ninjiro изпълнението на задачи е интересно и забавно за децата. Проучванията показват, че в България Viber е най-използваната среда за комуникация родител-дете и именно поради тази причина приложението е изградено в тази среда. Ninjiro улеснява и създава полезни навици в семейството.

Платформата е уникална и с елемента на социална отговорност – за първи път натрупаните точки от детето не само могат да послужат за реално закупуване на ваучер отOzone и eMAG, но и дабъдат инвестирани в различни каузи - засаждане надърво и подкрепа на пчелен кошер чрез платформата Istinski med. По този начин Ninjiro отговаря на изискванията на новатаерана социален активизъм, очакван от младитепотребители. Децата, родени след бума на дигитализацията(т.нар. digital natives), изискват от компаниите реални ангажименти и действия – 77% от тях вярват, че световните марки имат по-голям потенциал да осъществят позитивна промяна от правителствата, а 84% смятат, че само отговорните компании трябва да реализират печалба. Социалния тактивизъм е „следващото голямо нещо“ - вече преминаваме от „ерата на корпоративната отговорност“ и дарениятакъм „ерата на устойчивостта“, в която дигиталните иновации са длъжни да решат и улеснят човека в реална негова ситуация.

ИметоNinjiro е избрано специално, за да отговаря на целта си - в превод от японски думата означава „възлагам на друг човек да изпълни задача“.

„Ролята на мултиинфраструктурна компания като Mastercard е да гледа напред в бъдещето и да разработва иновации, които в един момент ще станат незаменима част от ежедневиетонахората. Ние инвестираме в разработки и внедряване на по-бързо, по-лесно и по-удобно самообслужване в различни ежедневни ситуации, възможно благодарение на картовите плащания, дигиталната идентичност, киберсигурността. В големите супермаркети в София вече има каси на самообслужване, където децата помагат на родителите си да свикнат да се самотаксуват, просто защото за тях това е интуитивно и очаквано. С Ninjiro родителите пък имат възможност да помогнат на децата си да си поставят цели, да спазват обещанията си и да изкарват платежни точки по забавен начин, които не само да инвестират в предмети, но и да направят нещо добро“, сподели Ваня Манова, Регионален мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово.

„Грижата за изграждане на финансова култура в ранна детска възраст е постоянен приоритет за Fibank. През годините предложихме дебитни карти за деца и тийнейджъри, получили изключително положителни отзиви от тях и родителите им. Надградихме техните възможности, като запазихме високата им сигурност и атрактивни условия“, посочи г-н Никола Бакалов, Главен изпълнителен директор и Председател на Управителния съвет на Първа инвестиционна банка.

Партньори на проекта са Rakuten Viber, RoboLabs, DigitalKidZ и Асоциация Родители.

Клиентите на Fibankмогат да се възползват и от новата промоция BackToSchool: към всяка издадена детска или тийн дебитна карта Mastercard, получават като подарък аксесоар за плащане и възможност за участие за следните награди -всяка седмица 10 безжични слушалки, а в края на кампанията петима печелят смарт часовник с paywatch функция. Промоцията продължава до 9 октомври 2022 г.

 

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина