Започва строежът на най-големия ритейл парк в Пловдив

Автор: Plovdiv Now 25536
Започва строежът на най-големия ритейл парк в Пловдив

Готви се строежът на най-големия ритейл парк в Пловдив, научи TrafficNews. Новият търговски комплекс ще бъде изграден в кв. "Кючук Париж" върху терен от близо рекордните 42 декара, разположен на ключова локация между бул. "Кукленско шосе" и ул. "Индустриална". По проект се предвижда да има ново трасе, минаващо през ритейл парка, което да свързва бул. "Никола Вапцаров" с "Кукленско шосе", което ще създаде голямо удобство за жителите на района. 

Очертава се ритейл паркът да бъде не просто най-големият в Пловдив, но и един от най-мащабните в страната. Търговска му площ ще бъде над 20 000 кв.м., върху които ще отворят над 20 нови търговски обекти. Очаква се посетителите да имат достъп до най-различен вид услуги и стоки в магазин за хранителни стоки, магазин за електроника, магазини за спортни стоки, мода, дрогерия, аптека, оптика, детски център, банков клон, ресторант, нощен клуб, казино и фитнес.

Капацитетът на паркинга също е сред най-мащабните за подобни проекти в Пловдив. Предвижда се да има обособени близо 400 паркоместа, като в допълнение ще има електрически зарядни станции. 

Към моментът текат действия по събаряне на съществуващите сгради, а веднага след като теренът бъде разчистен, ще започнат и същинските строителни дейности. Очаква се новият ритейл парк да посрещне първите си посетители в края на 2024 година.

През последните години ритейл парковете набраха сериозна популярност в България, а и в цяла Европа. Подем на новия търговски тип дадоха и мерките около пандемията, които забраниха струпването на много хора в затворени търговски центрове.

Търговските вериги също се ориентираха към заемане на помещения в ритейл паркове, тъй като обектите им са далеч по-видими и леснодостъпни за посетители. Инвестицията е ритейл парк спомага и за баланс на градската страна с ниско строителство, повече зелени площи и пространство. 

Основните предимства на ритейл парка пред моловете са за посетителите пък са удобни локации в близост до дома, бърз и лесен достъп, което спестява време и пари при пазаруване. При правилен микс от наематели, потребителите могат да намерят и закупят нужните им продукти по-лесно и бързо. Освен това паркирането директно пред търсения магазин улеснява значително шопинга, особено при по-големи и обемисти покупки. 

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина