Емблематичният магазин “Евмолпия“ се превръща в 5-звезден хотел

Автор: Виктория Петрова 25773
Емблематичният магазин “Евмолпия“ се превръща в 5-звезден хотел

Емблематичната сграда на бившия търговски център "Евмолпия”, ще се превърне в хотел от световна класа, част от бутиковата верига MGallery by Sofitel. Хотелът ще бъде 5-звезден, а а.

Сделката за преобразяването на Евмолпия в луксозен бутиков хотел вече е факт. Инвеститор в новия хотел е Бойко Качулев, който управлява и най-модерните ресторанти в Пловдив, Torro Grande и Torro Premio, които се намират в същата сграда. Между него и световнозивестната хотелска верига Orbis, партньор на AccorHotels в Източна и Югоизточна Европа, вече е сключен франчайз договор за създаването на хотел от бранда MGallery by Sofitel.

Тове е най-луксозният клас на хотелската верига, като настоящият MGallery by Sofitel проект в Пловдив ще е първият им в Източна Европа. 

Хотел MGallery by Sofitel в Пловдив ще предложи 60 стаи и апартаменти, спа и уелнес зона, както и конферентни зали. Хотелът е в процес на изграждане като реконструкция на съществуваща вече сграда, която преди години функционираше като търговски център.

"MGallery e много специална марка. Концепцията на тези хотели е да предоставят винаги изключително изживяване, “a memorable experience”, на своите клиенти. Пловдив има нужда от висок клас хотел, който да отговаря на подобни стандарти", посочи Бойко Качулев. 

Хотелът ще бъде разположен в южната част на Евмолпия. Строително-монтажни работи по преобразуването на сградния фонд вече са започнали. Фасадата на зданието няма да се променя генерално, като обемът и контурът и ще бъдат запазени в автентичните форма и вид. Ресторантите Torro Grande и Torro Premiо ще продължат да функционират в предната част на постройката.  

"Всички хотели от марката MGallery се създават във вече съществуващи сгради с архитектурна и/или историческа стойност Сградата на „Евмолпия“ определено е такава, още повече тя има и сантиментална стойност за по-голямата част от пловдивчани, затова ще се постараем да я запазим в максимално близък до оригиналния вид", изтъкна Бойко Качулев.

Собственикът подчерта, че стремежът е за запазване на уникална архитектура на сградата, а истинската революция в бранша ще намери израз във вътрешния дизайн. Интериорните решения са нещото, с което хотелът иска да се индивидуализира в сектора за настаняване. За целта е избрано едно от най-бързо развиващите се и креативни архитектурни студиа - S+S, носители на наградата Дизайнери на годината за 2018, присъдена от The Gold Key Awards, Ню Йорк. Проектантското бюро вече е реализирало няколко проекта с Accor, включително и приключеният през тази година MGallery във Версай, Париж. 

„За нас дизайнът е на първо място и не крием, че нашата амбиция е да превърнем тази историческа сграда в най-забележителния хотел в Пловдив. Брандът MGallery се съчетава перфектно с тези наши планове – да представим на пазара една силна, световно известна луксозна марка чрез бутиков хотел, който идеално пасва на духа на един от най-старите градове в света“, коментира още собственикът на хотела Бойко Качулев.

На въпроса дали заявките за създаване и вече реализираните луксозни хотелски обекти в града ще бъдат в пряка конкуренция с новия хотел, собственикът отговори, че със сигурност хотелът MGallery ще бъде коренно различен от всичко виждано досега в Пловдив и България.

"По отношение на налагане и спазване на най-високи световни стандарти, в града хотелът няма да има конкуренция. Имаме предимството да използваме глобалното ноу-хау и опит на хотелския оператор Accor", коментираха инвеститорите. 

Разрешителното за строеж е издадено още в началото на лятото тази година, а в началото на тази седмица общинските съветница в Пловдив дадоха зелена светлина за поставяне на защитни ремонтни съоръжения. Оказва се, че ремонтът по преустройство вече тече на бързи обороти. 

Предвид председателството на Пловдив през 2019 като Европейска столица на културата, инвеститорите ще направят всичко възможно обектът да бъде финализиран най-късно до края на годината, която ще бъде белязана от огромен наплив на туристи. В унисон с това, избраната дестинация за хотел от веригата на Orbis & AccorHotels е стратегически подбрана.

„България – подобно на цяла Югоизточна Европа, е обещаващ пазар за хотелиерите, тъй като предлага както на бизнеса, така и на туристите, палитра от изцяло нови и непознати дестинации. Горди сме, че бяхме избрани от местния инвеститор, който има големи амбиции за развитието на MGallery в Пловдив. Ние изцяло подкрепяме този проект, защото тази дестинация, този град заслужава със сигурност най-добрата марка хотел", коментира Франк Реул, ръководител „Развитие“ на Orbis & AccorHotels в Източна Европа. 

Към момента по света има над 90 бутикови хотели MGallery, като всеки MGallery носи уникална история и дух, вдъхновени от дестинацията. С превъзходния си дизайн и вътрешната политика с фокус върху удовлетвореността на персонала и правата на жените, хотелите MGallery са мястото, където гостите ще открият само най-доброто, което хотелският свят може да им предложи.

Част от колекцията на MGallery са популярните: хотел Molitor в Париж, хотел INK в Амстердам, Queens Hotel Cheltenham в Англия, хотел Santa Teresa в Рио де Жанейро, хотел Lindrum Melbourne в Австралия, Muse Bangkok Langsuan в Тайланд и Hotel des Arts Saigon във Виетнам.

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина