Стартира проверка след продажбата на развален хляб в Т-маркет в Гагарин

Автор: Plovdiv Now 7429
Стартира проверка след продажбата на развален хляб в Т-маркет в Гагарин

Oт верига магазини Т-маркет изпратиха право на отговор във връзка с наша публикация от 24 февруари. Тогава пловдивчанка сигнализира, че е закупила хляб от обект на Т-маркет, намиращ се в квартал Гагарин. Прибирайки се и отваряйки опаковката на артикула, жената вижда, че хлябът е мухлясал.

Публикуваме и правото на отговор на верига магазини Т-маркет:

"Във връзка с публикация на тема: „Продадоха развален хляб на пловдивчанка в Т-маркет в Гагарин в обект T MARKET“, за обект T MARKET с адрес гр. Пловдив, ж.к. Гагарин, ул. Огражден, част от верига магазини, управлявани от „Максима България“ ЕООД на 24.02.2023 година, изпращаме официален отговор.

След подадения сигнал от клиента незабавно са взети всички необходими мерки.  Свързали сме с производителя на артикул пълнозърнест хляб „Златна Добруджа“, L05A04 и заедно сме задействали процедура по взимане на проба, за да се установи дали проблемът е в цялата партида или е изолиран случай.

До момента не е констатирана рекламация от друг клиент относно тази партида. Цялата партида е изтеглена от продажба, въпреки че артикулът, за който е подаден сигналът, пълнозърнест хляб „Златна Добруджа“, е част от активните ни промо предложения през февруари с цена 0,89 лв. с ДДС спрямо цена за идентичен артикул в конкурентни търговци от 2,19 лв. с ДДС. Като социално отговорна компания стартирахме през февруари седмици, в които освен редовните ни седмични промоции намалихме цените в най-основните категории на българския потребител – хляб и млечни продукти.

Хранителна верига T MARKET спазва всички необходими процедури и регламенти, гарантиращи на нашите клиенти качествени и безопасни продукти. Това е инцидентен случай, от който не трябва да се правят негативни изводи за работата и предлаганите продукти, както на фирма „Савимекс“ като доставчик, така и на нас, като продавач на продукта към крайния клиент

Поднесени са извинения на клиента и благодарност за обратната връзка.

С уважение,

Екипът на „Максима България“ ЕООД"

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина