На 19.04. (петък) от 9:30 ч. до 18:00 ч. в Международен Панаир Пловдив, Конгресен център, ще се проведе първата конференция в България по невромаркетинг „Neuromarketing&Customer Experience Conference 2019”.
Това е сравнително нова област на маркетинга, която изучава сетивно-двигателните, когнитивните и емоционалните реакции на потребителите, подложени на маркетингови стимули като наименование, лого и други атрибути на бранда, съчетания на цветове, звукови сигнали, символи и други. За разлика от невроикономиката, която има по-теоретичен уклон, изучавайки основните механизми на вземането на решения, невромаркетингът е приложна област, която използва апаратура за образна медицинска диагностика за нуждите на маркетинговите проучвания.
Организаторът Digital4Plovdiv подкрепя кариерното и научно развитие на младите хора в България, като предоставя безплатни пасове на студенти след предварителна регистрация и срещу представена студентска книжка в деня на конференцията. Всички присъстващи ще получат сертификат.
На конференцията ще бъде разгледана детайлно темата какво е невромаркетинг и как да го използваме в онлайн рекламата. Ще бъдат представени нови подходи към психологията в интернет продажбите и как невромаркетингът може да ни служи като емоционален инструмент за създаването на успешен бранд. Друг фокус на програмата е Customer Experience или така наречения клиентски опит.
За да направите своята регистрация за посещение на събитието е нужно да попълните регистрационната форма тук: https://cx.digital4plovdiv.com/.
Лектори на конференцията са: Явор Янкулов, PhD, Training Manager E-Training Centre, Елина Желева, CEO, Design Thinking Coach DesignThinking.bg, Дора Андреева - Strategic Marketing Director TED-BED EAD, Жечо Добрев - Старши консултант в английско-американската компания Beyond Philosophy, Камен Костадинов - Директор на Customer Experience в UniCredit Bulbank, Станимир Андонов - Мениджър на IDEA Academy – Bulgaria, Георги Ценов - Доцент в ТУ – София, Иван Христов – Невробиолог и Стилиян Георгиев - Специалист в областта на ЕЕГ изследванията.