Юрисконсулт търси да назначи Община Перущица

Автор: Plovdiv Now 8941
Юрисконсулт търси да назначи Община Перущица

Юрисконсулт търси да назначи Община Перущица. Кандидатите трябва да имат висше образование - магистър по право. 

Необходимите документи за участие в конкурса са писмено заявление, копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, както и копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит. Професионалният опит не е задължително условие.

Трудовото възнаграждение е 750 лева.

СV и документите към него се подават в деловодството на Община Перущица и по имейл: [email protected] до 03.07.2020 г.

Задълженията на заемащия длъжността са:

- Осъществява процесуално представителство на общината;
- Подпомага дейността на служителите от общинската администрация за законосъобразността на изготвяните от тях становища;
- Консултира служителите при издаване на заповеди, правилници, инструкции и други вътрешни нормативни актове;
- Задължително съгласува изготвените от служителите на администрацията предложения до Общински съвет - Перущица и взема участия в заседанията на общински съвет;
- Следи за законосъобразността на актовете за назначаване, изменение и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения в рамките на администрацията;
- Административно-техническа и юридическа подготовка на провеждането на процедурите за възникване на обществени поръчки;
- Изготвя становища във връзка с жалби на юридически и физически лица относно текущата дейност на администрацията;
- Съставя и води досиета на актове за установяване на задължения за ДНИ, МПС и ТБО съгласно изискванията на ЗАНН и кореспондира с НАП;
- Изготвя и води досиета на наказателни постановления, от името на Кмета на Общината или упълномощено от него лице, въз основа на съставените актове за установяване на административни нарушения;
- Изготвя своевременно информация, отчети, доклади за установени административни нарушения и стопански престъпления и за предприетите мерки спрямо нарушителите;
- Своевременно запознава служителите на администрацията относно промени в законодателството, свързани с административното управление;
- Съгласува всички договори с контрагенти на общинската администрация;
- Изпълнява и други задачи, свързани с дейността му, поставени от ръководството на общината;
- Носи отговорност за съхраняване на работната документация;
- Спазва конфиденциалност по отношение на информацията, която съставлява служебна и фирмена тайна, до която има достъп при осъществяване на служебните си задължения;
- Осъществява дейността си при стриктно спазване на всички процедури на работодателя, свързани с длъжността му;
 Води регистър на договорите.

 

 



 

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина