Юрисконсулт търси да назначи Община Перущица. Кандидатите трябва да имат висше образование - магистър по право.
Необходимите документи за участие в конкурса са писмено заявление, копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, както и копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит. Професионалният опит не е задължително условие.
Трудовото възнаграждение е 750 лева.
СV и документите към него се подават в деловодството на Община Перущица и по имейл: [email protected] до 03.07.2020 г.
Задълженията на заемащия длъжността са:
- Осъществява процесуално представителство на общината; - Подпомага дейността на служителите от общинската администрация за законосъобразността на изготвяните от тях становища; - Консултира служителите при издаване на заповеди, правилници, инструкции и други вътрешни нормативни актове; - Задължително съгласува изготвените от служителите на администрацията предложения до Общински съвет - Перущица и взема участия в заседанията на общински съвет; - Следи за законосъобразността на актовете за назначаване, изменение и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения в рамките на администрацията; - Административно-техническа и юридическа подготовка на провеждането на процедурите за възникване на обществени поръчки; - Изготвя становища във връзка с жалби на юридически и физически лица относно текущата дейност на администрацията; - Съставя и води досиета на актове за установяване на задължения за ДНИ, МПС и ТБО съгласно изискванията на ЗАНН и кореспондира с НАП; - Изготвя и води досиета на наказателни постановления, от името на Кмета на Общината или упълномощено от него лице, въз основа на съставените актове за установяване на административни нарушения; - Изготвя своевременно информация, отчети, доклади за установени административни нарушения и стопански престъпления и за предприетите мерки спрямо нарушителите; - Своевременно запознава служителите на администрацията относно промени в законодателството, свързани с административното управление; - Съгласува всички договори с контрагенти на общинската администрация; - Изпълнява и други задачи, свързани с дейността му, поставени от ръководството на общината; - Носи отговорност за съхраняване на работната документация; - Спазва конфиденциалност по отношение на информацията, която съставлява служебна и фирмена тайна, до която има достъп при осъществяване на служебните си задължения; - Осъществява дейността си при стриктно спазване на всички процедури на работодателя, свързани с длъжността му; Води регистър на договорите.