Община Перущица търси да назначи юрисконсулт

Автор: Plovdiv Now 10868
Община Перущица търси да назначи юрисконсулт

Община Перущица обяви свободно работно място за юрисконсулт.

Длъжността е свързана с осъществяването на процесуално представителство на съответния орган на държавната власт или юридическото лице, както и с изразяването на становища или с разработването на предложения за решения на правни проблеми, свързани с дейността на съответната администрация.

Преки задължения:

- Осъществява процесуално представителство на общината;

- Подпомага дейността на служителите от общинската администрация за законосъобразността на изготвяните от тях становища;

- Консултира служителите при издаване на заповеди, правилници, инструкции и други вътрешни нормативни актове;

- Задължително съгласува изготвените от служителите на администрацията предложения до Общински съвет - Перущица и взема участия в заседанията на общински съвет;

- Следи за законосъобразността на актовете за назначаване, изменение и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения в рамките на администрацията;

- Извършва административно-техническа и юридическа подготовка по провеждането на процедурите по ЗОП;

- Изготвя становища във връзка с жалби на юридически и физически лица относно текущата дейност на администрацията;

- Съставя и води досиета на актове за установяване на задължения за ДНИ, МПС и ТБО съгласно изискванията на ЗАНН и кореспондира с НАП;

- Изготвя и води досиета на наказателни постановления от името на Кмета на Общината или упълномощено от него лице, въз основа на съставените актове за установяване на административни нарушения;

- Изготвя своевременно информация, отчети, доклади за установени административни нарушения и стопански престъпления и за предприетите мерки спрямо нарушителите;

- Своевременно запознава служителите на администрацията относно промени в законодателството, свързани с административното управление;

- Изготвя и съгласува всички договори с контрагенти на общинската администрация;

- Води регистър на договорите;

- Вписва всички необходими данни за община Перущица в Националния концесионен регистър;

- Води досиета по Наредба за определяне на реда за изплащане от държавата на присъдена издръжка;

- Осъществява дейността си при стриктно спазване на всички процедури на работодателя, свързани с длъжността му;

- Изпълнява и други задачи, свързани с дейността му, поставени от ръководството на общината;

- Носи отговорност за съхраняване на работната документация;

- Спазва конфиденциалност по отношение на информацията, която съставлява служебна и фирмена тайна, до която има достъп при осъществяване на служебните си задължения;

Образователна степен – магистър - право.

Необходими документи:

- Писмено заявление и автобиография;

- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;

 Правоотношение – трудово, професионален опит – не се изисква.

Трудово възнаграждение: 1100 - 1400 лв.

Начин на кандидатстване: със СV и документи към него, подадени в деловодството на община Перущица или по имейл: [email protected] до 08.04.2022 г.

Лице за контакти – Таня Антонова – Главен експерт УЧР, тел.03143/2786

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини Trafficnews logo

Изпрати новина