Свободно работно място за длъжността "Главен специалист строителство сгради, съоръжения, контрол" обяви Община Пеущица.
Замемащият длъжността ще изготвя технически анализ за вложените материали, транспортни разходи и труд, както и необходимите КСС. Други дейности са главния специалист са:
- Изготвяне на технически анализи за обекти общинска собственост при строителство и ремонт на същите;
- Изготвяне на технически документи за въвеждане в експлоатация на строителни обекти;
- Изготвяне на документи, свързани поддръжка на сградния фонд на общината, изготвяне на необходими КСС;
- Изпълнява инвеститорски контрол за обекти на Общината (проверява декларации за съответствие на материали, подписва документи за освидетелстване на изпълнени видове работи, дава указания и препоръки или спира изпълнението).
- Участва в комисии:
а) назначени от кмета на общината и други държавни институции съгласно действащи разпоредби по ЗУТ и свързаните с него подзаконови нормативни актове;
б) за освидетелстване на сгради съгласно ЗУТ;
в) по безопасност на движението във връзка с реализирането на строителната програма по безопасност на движението;
- Участва в комисии по чл.223 ал.2, чл.225а и чл.196 ал.1 от ЗУТ;
- Участва в изготвяне на отговори, свързани със заявления, сигнали, други преписки и административно обслужване, касаещи пряко дейността му;
- Изпълнява и други задачи, възложени от ръководството на общината;
- Носи отговорност за съхраняване на работната документация;
- Спазва конфиденциалност по отношение на информацията, която съставлява служебна и фирмена тайна, до която има достъп при осъществяване на служебните си задължения;
- Спазва конфиденциалност по отношение на информация станала му известна при обработване на лични данни от субекта на данни при осъществяване на правомощията му при водене на регистри съгласно Регламент ( ЕС) 2016/679 на Европейския регламент и на Съвета. Спазва и прилага Инструкция за мерките на защита на личните данни, събирани, обработвани, съхранявани и предоставяни от община Перущица при изпълнение на законовите изисквания при предоставяне на услуги на физически и юридически лица, субекти на данни.
Изисквания за заемане на длъжността са средно образование и професионален опит поне две години. Трудово възнаграждение е 950 - 1100 лв.
Желаещите да кандидатстват за заемане на длъжността трябва да подадат CV и документи към него в деловодството на Община Перущица и по ел. поща: [email protected] до 26.01.2021г., до 17.00 часа.