Националната информационна кампания „Бъди войник“ на Министерство на отбраната се завърна с изложение на образци въоръжение и техника, и с информационни борси в Карлово и Казанлък.
Военнослужещи от състава на 61-ва Стрямска механизирана бригада представиха образци въоръжение и техника от състава на Сухопътните войски и в частност на 61-ва механизирана бригада. Присъстващите бяха запознати с основните тактико-технически данни на изложените образци и отговориха на въпросите, свързани с тях.
Освен възможността да се докоснат до въоръжението и техниката, заинтересуваните граждани се запознаха и с предизвикателствата и спецификата на военната професия, с начините на кандидастване и постъпване в редиците на Българската aрмия.
Статичният показ премина под звуците на маршове в изпълнение на Военния духов оркестър на 61-ва механизирана бригада. Кампанията предизвика голям интерес у младите хора и представи пред тях добра бъдеща перспектива за реализация.