Община Карлово, в качеството си на бенефициент по проект „Грижа в дома в Община Карлово“ в изпълнение на Договор BG05SFPR002-2.001-0230-С01, по процедура BG05SFPR002-2.001 “Грижа в дома“ по Програма „Развитие на човешките ресурси” 2021-2027, ОБЯВЯВА прием на документи за набиране на персонал за предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги в Община Карлово за следните длъжности: 1. Медицинска сестра, домашни грижи 2. Домашен санитар Изисквания за заемане на длъжностите За длъжността Медицинска сестра: - Образование – завършена образователно-квалификационна степен „специалист“/ „бакалавър“ в областта на медицинските науки – специалност „медицинска сестра“/ „фелдшер“/„акушерка; - Наличието на доказан опит по специалността ще се счита за предимство за кандидата. Специфични изисквания: - Лични качества – комуникативност, организираност и отговорност, позитивна нагласа и умения за работа с хора в неравностойно положение; - Способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, способност за адекватно и бързо решаване на проблеми в рамките на основните длъжностни задължения. Основни задължения и отговорности на длъжността: - Предоставя и събира здравна информация за потребителите; - Измерва витални показатели (кръвно налягане, пулс и температура); - Извършва здравни услуги и манипулации, съгласно утвърдената Методика за предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга за грижа в дома; - Разработва индивидуални планове за здравни грижи на потребителите; - Препоръчва и съдейства за текущо лечение и грижа, съобразени с извършените изследвания и предписани манипулации; - Поддържа тясна връзка с близките на потребителите като редовно ги информира за здравословното им състояние; - Следи за стерилността на използваните материали и за хигиената на помещенията в дома на потребителите; - Следи за жизнения статус на потребителите и дава съвети за подобряване на здравословното им състояние; - Води необходимата документация и отчетност, съгласно утвърдената „Методика за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги за възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания“. За длъжността Домашен санитар: - Степен на завършено образование – средно; - Образователно – квалификационна степен – не се изисква; Професионален опит – не се изисква. Наличието на доказан опит ще се счита за предимство за кандидата. Специфични изисквания: - Лични качества – общителност, организираност и отговорност, позитивна нагласа за работа с хора в неравностойно положение (лица с увреждания и самотно живеещи възрастни хора). Основни задължения и отговорности на длъжността: - Извършва почасови услуги за организиране ежедневието на потребителите, включващи една или няколко от следните дейности: помощ при поддържане на личната хигиена (обличане, събличане, къпане, миене, бръснене, смяна на бельо); поддържане на хигиена в помещението, което потребителят обитава; закупуване и доставка на храна, хранителни продукти, лекарства и продукти от първа необходимост, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителя); - съдействие при приготвяне на храна, съобразно здравословното състояние на лицето; - оказване на помощ при хранене; - съдействие при настаняване в лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение, рехабилитация и при грижи в болница (при необходимост); - заплащане на битови сметки (със средства на потребителя); - оказване на помощ при придвижване в дома, и съпровождане извън дома - при посещение на социални, здравни, административни и др. институции; - оказване на помощ при прием на медикаменти и при извършване на домашна рехабилитация.
Място и условия за изпълнение на длъжността: - Длъжността се изпълнява мобилно в домовете на потребителите на територията на община Карлово. - Длъжността се заема с трудов договор за период от 12 месеца, пълно или непълно работно време (4 ч. на ден).
За персонал на услугата „Грижа в дома“ могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст, както и лица, придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст. Характер на работата: Характерът на работата за всяка длъжност е определен с длъжностна характеристика. Екземпляр може да бъде получен при подаване на документите.
Начин на провеждане на подбора за горепосочените длъжности: 1. Подбор по документи; 2. Събеседване. До участие в събеседването се допускат кандидати, които са представили всички необходими документи в срок и представените документи удостоверяват изпълнението на изискванията.
Необходими документи за участие: 1. Заявление до Кмета на Община Карлово за предоставяне на интегрирани здравни-социални услуги - по образец; 2. Документ за самоличност (копие); 3. Професионална автобиография; 4. Копие от документ за придобита образователно-квалификационна степен, която се изисква за длъжността; 5. Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (ако е приложимо); 6. Пенсионно разпореждане (ако кандидатът е пенсионер); 7. Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи); 8. Служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи); 9. Декларация лични данни.
Място за подаване на документите: Кандидатите могат да подават горепосочените документи в сградата Община Карлово, пл. „20-ти юли“ № 10, ет. 1 в стая 111, от 8:30 ч. до 17:00 ч., всеки работен ден. Заявления и декларация по образец, могат да се получат всеки работен ден в сградата на Община Карлово, пл. „20-ти юли“ № 10, ет. 1 в стая 111. Същите може да бъдат изтеглени и от информационния сайт на Общината. За допълнителна информация: тел. 0335/54567 - отдел „Социални и младежки дейности, спорт и здравеопазване” в Община Карлово.