Представители на Европейски потребителски център в България гостуват в Карлово.
Европейски потребителски център България предлага безплатна индивидуална помощ за потребители, които имат проблеми с покупки зад граница в страните от Европейския съюз, Исландия, Норвегия или Обединеното кралство. В Центъра предлагат безплатна индивидуална информация, съвети и съдействие на потребители, които имат проблеми с трансгранични сделки в друга държава от мрежата.
Те проведоха работната вчера среща в Общината, срещнаха с ученици от СУ „Васил Левски“, пред които изнесоха лекция за онлайн пазаруването, евентуалните проблеми в него и начините за защита на потребителя.
Днес пък се състоя информационна кампания на площад „20-ти юли“, където на открит щанд всички желаещи получиха материали в помощ на потребителите. Eвропейски потребителски център България е част от мрежата на европейски потребителски центрове (ECC-Net), която обхваща 30 центрове във всички държави в ЕС, както и в Исландия, Норвегия и Обединеното кралство. Мрежата помага на гражданите да наложат спазването на своите потребителски права и да се възползват от предимствата на вътрешния пазар. Европейският потребителски център се съфинансира от Европейската комисия и от българското правителство. Центърът в България е към Комисията за защита на потребителите.