„Създаването на бранд "Хисаря", ще подчертае уникалността и потенциала на нашата община като привлекателна туристическа дестинация. Трябва да покажем уникалните предимства, които имаме и да привлечем повече хора да преоткрият Хисаря. Радвам се, че няколко месеца след първата ни среща можем вече да ви представим и обсъдим проекта за стратегия за разработване на Бранд „Хисаря“, която няма как да се реализира без подкрепата на всички. “, с тези думи кметът на общината Ива Вълчева откри поредната среща на местната власт с бизнеса и гражданите и представи екипа от Агенция "Тренд" - Евелина Славкова и Петя Лазарова. В увлекателен разказ за откритите положителни страни те представиха своето предложение за стратегия за изработване и налагане на бранд "Хисаря“ и начините за утвърждаване на общината като водеща туристическа дестинация в България и извън нея.
„Успешното изграждане на бранд за туристическа дестинация изисква цялостен подход, обединяващ анализ на ситуацията, креативност и определяне на уникалните предимства и различия.“, сподели Евелина Славкова. Според Петя Лазарова трябва да бъде разказана приказката за нимфите, императорите, за чистия въздух и вода, за културното наследство и традиции, за вкусната храна. „Трябва да я разкажете така, че да плени хората и те да преоткрият Хисаря. Да открият и привлекателността на населените места в общината и техните предимства.“ Тя подчерта и изключителното значение на връзката между местна власт, бизнес и общността, като стратегическо партньорство за постигане на поставените цели.
„Адмирации за общинското ръководство, че предприема действия и води този открит разговор. Важно е да направим така, че хората да бъдат впечатлени от уникалността на нашите населени места. Вода, археология, легенди, това е основата.“, сподели доц. Маджаров, директор на Археологическия музей в града. Според присъстващи хотелиери предложението за бранд „Хисаря“ трябва да достигне до всеки жител на общината, да се работи съвместно и да има обществена мобилизация. В задълбочена дискусия по основните въпроси - нуждата от повече реклама, персонализирани оферти към различни потребители, запазване на традициите, устойчиви проекти за общината и популяризиране на нейните положителни страни, премина обсъждането на стратегията. Ппредложения за включване на ловния и риболовен туризъм като част от предлаганите туристически атракции, рекламата на общината не само като балнеокурорт, а като място за пътешественици и любители на различен по вид туризъм, бяха сред обсъжданите теми.
Присъстващите на срещата се обединиха около мнението, че създаването на бранд на Община Хисаря ще е от полза за нейното развитие. Реализацията ще бъде ключов инструмент, който ще допринесе за разпознаваемостта и като място, което се асоциира с различен тип почивка, с позитивни преживявания, ще привлече повече туристи и ще е силна подкрепа за местния бизнес и общността.