Конкурси за заемане на длъжностите „Ръководител звено „Вътрешен одит“ и "Вътрешен одитор" са обявени в Община Брезово.
Минимални изисквания за поста „Ръководител звено „Вътрешен одит“:
- минимална образователна степен – висше, придобита образователно-квалификационна степен „магистър“;
- минимален професионален опит – най-малко 3 /три/ години стаж в областта на вътрешния или външния одит.
Минимални изисквания за поста "Вътрешен одитор":
- минимална образователна степен – висше, придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър“;
- минимален професионален опит – не по-малко от 1 /една/ година.
Специфични изисквания към кандидатите:
- Да притежава сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от Министъра на финансите след успешно положен изпит по чл. 53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, или да притежава валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.
Допълнителни изисквания:
- Познаване на нормативната уредба, свързана с дейността,
- Компютърна грамотност.
Конкурсът ще премине с решаване на тест, провеждане на интервю.
Минималният размер на основната заплата, определена за длъжността, е 1300 лв.
Необходимите документи за кандидатстване са заявление за участие, автобиография, декларация от лицето че не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и не е лишено по съответния ред от правото да заема съответната длъжност.
Други необходими документи са копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; кот сертификат „вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от Министъра на финансите, или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор; копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит.
Документите следва да бъдат подадени лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. Брезово, обл. Пловдив, ул. „Георги Димитров“ № 25, ет. 2-ри, в деловодството на общината, всеки делничен ден от 8.00 до 16.30 часа, в срок до 16 юни 2021 г. Документите може да се подават по електронен път, на е-mail: [email protected], като в този случай заявлението и декларациите да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Всички съобщения във връзка с конкурса ще бъдат обявявани на информационното табло и ще се публикуват на сайта на общината.
За допълнителна информация: тел. 03191 2252 – Стойна Малешкова – секретар на община.