Община Асеновград набира персонал за предоставяне на услуги в домашна среда във връзка с мерките срещу коронавируса. Финансирането е по проект „Патронажна грижа в община Асеновград” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020.
Търсят се хора за следните длъжности:
За длъжността "Домашен помощник" – 30 души, на трудов договор с почасова заетост до 8 часа.
Извършват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Изготвя, води и съхранява документацията съпътстваща услугата съобразно изисквания по проекта.
Минималните изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен – основно образование
Професионален опит – не се изисква, но опитът се счита за предимство
Да е физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказани за заемане на длъжността.
Да не е осъждан.
Специфични изисквания за заемане на длъжността:
Да притежава умение и нагласа за работа с хора с увреждания, възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора в риск.
Да умее да работи самостоятелно и в екип
Да познава основните принципи и методите на работа и да прилага индивидуален подход към лицата и семействата.
- Копие от документи за придобитата образователна степен;
- Копие на сертификат/и или удостоверение за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти за социални услуги;
- Копие от други документи удостоворяващи изпълнението на минималните и специфични изисквания.
За длъжността"Диспечер" – 2-ма души, на трудов договор с почасова заетост до 8 часа.
Изготвя документация, съгласно нормативната уредба и изисквания по проекта. Координира дейността по предоставянето на услугите в домашна среда във връзка със спазване на мерки срещу пандемията COVID-19. Осъществяват връзка и координация между потребителите, управленски екип патронажна грижа /УЕПГ/, домашните помощници и екипа за организация и управление на проекта. Приема заявления, информира и извършва директна работа с потребителите; води и съхранява документацията по предоставянето на услуги по проекта, с прилежащите документи съгласно изискванията.
Минималните изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен - средно образование.
Да е физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказани за заемане на длъжността.
Да не е осъждан.
Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Да притежава умение и нагласа за работа с хора с увреждания, възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване и възрастни в риск .
- Копие от документи за придобитата образователна степен, допълнителни квалификации;
За длъжността "Шофьор", на трудов договор с почасова заетост до 8 часа.
Транспортира домашните помощници до домовете на потребителите по зададени маршрути. Изпълнява своевременно поставените задачи, свързани с транспортното обслужване на персонала с цел осигуряване на услуги в домашна среда във връзко със спазване на мерки срещу пандемията от COVID-19. Следи за изправността на повереното му МПС и навреме сигнализира за необходими ремонти, за извършването на годишния технически преглед в съответните срокове и познава изискванията на текущото поддържане и обслужване на автомобила преди, по време и след движение. Отразява километрите в пътните листове така, както са засечени по изминатите маршрути с подпис на лицето ползвало автомобила, като представя на счетоводителя на проекта надлежно оформените пътни листове. Познава и спазва безусловно Правилника и Закона за движение по пътищата.
Минималните изисквания за заемане на длъжността:
Образователна степен - средно образование
Професионален опит - 1 година
Да не е осъждан.
Квалификация – да притежава необходимата квалификация за категорията на управлявания автомобил.
Здравословно състояние – физически и психически здрав.
- Копие от документи за придобитата образователна степен, допълнителни квалификации;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
- Копие от свидетелство за управление на МПС
Документите за всички длъжности се подават лично в сградата на Домашен социален патронаж на следния адрес: гр. Асеновград, бул. «България» № 25, всеки работен ден от 8.00 до 12.30 часа и от 13.30 до 17.00 часа. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите определени да приемат документите. За контакти : телефон 0331 /6 37 12.
Срокът за подаване на документите е до 15 часа на 16.04.2020 г.
На одобрените кандидати ще бъде предложен срочен трудов договор за срока на проекта.