Община Асеновград обявява конкурсза длъжността „Финансов контрольор” в дирекция „Управление на финансите“ в администрацията.
Длъжността е свързана с осъществяване на предварителен контрол за законосъобразност, преди да се вземе решение или да се извърши действие от ръководството на общината чрез проверки на документи, факти и обстоятелства свързани с предоставяне на увереност за спазване на приложимото законодателство като писмено изразява мнение . Длъжността по КДА е с длъжностно ниво: код - 9 и наименование - Експертно ниво 5.
Минималните изисквания за заемане на длъжността са:
- Степен на образование - висше, образователно-квалификационна степен „магистър”;
- Професионален опит – не по-малко от 2 /две/ години или придобит ранг - IV младши;
Специфичните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в специални нормативни актове – да отговаря на изискванията на чл.7, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител.
Допълнителните изисквания за заемане на длъжността, съгласно утвърдена длъжностна характеристика – образование в професионална област „икономика”.
Конкурсът ще се проведе чрез решаване на тест и провеждане на интервю.
- Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност- Примерна декларация;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на дипломата не се прилага;
- Копие от документите, които удостоверяват продължителността на професионалния опит;
- Автобиография.
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават по електронен път, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Необходимите документи се подават в Деловодството на Община Асеновград на адрес: гр.Асеновград, пл.”Академик Николай Хайтов”№9, ет.2. Документите се приемат всеки работен ден от 08:00 до 17:00 часа/ или на електронен адрес: [email protected].
Срокът за подаване на необходимите документи е до 17 часа на 24.03.2020 г.
Минималният размер на основната заплата за длъжността е 610 лв. /първа степен за Експертно ниво 5/. Размерът на основната месечна заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове и вътрешни правила, определящи формирането на възнаграждението.
- Съобщенията във връзка с конкурса ще се обявят на електронната страница на Община Асеновград: www.asenovgrad.bg.
Лице за контакт: Гергана Ангелова –Главен експерт в отдел „ Бюджет и човешки ресурси” , тел: 0884311158, [email protected].