Онлайн платформата за сигнали улесни общуването между Общината и хората в Асеновград

Автор: Plovdiv Now 594
Онлайн платформата за сигнали улесни общуването между Общината и хората в Асеновград

Онлайн порталът за сигнали на граждани на сайта на Община Асеновград навърши четири месеца. тя беше отворена на 9 март тази година и до момента чрез нея са постъпили 193 сигнала, 150 от които са обработени, проверени и приключени.

За кратко време платформата успя да подобри и улесни комуникацията между администрацията и гражданите. Чрез нея всеки може да подаде оплакване, да изпрати въпрос или да отправи предложение. В момента се обработват, проверяват и решават проблемите по 43 сигнала.

Отговорите от съответния административен отдел също се публикуват в онлайн портала и всеки може да прочете и дори да открие отговор на свой проблем. За удобство има и търсачка, чрез която потребителят може да зададе ключова дума и по най-бързия начин да намери сигнала, който търси. Всяка от подадените заявки в платформата е официална и получава входящ номер с дата на подаването.

Община Асеновград припомня, че единственото изискване е сигнализиращият да впише e-mail, с който да потвърди заявката си и съответно по електронен път да му бъде изпратен отговор.

Къде да откриете портала за сигнали, как да го ползвате и как функционира той, може да откриете ТУК.

Подобни новини

Вашият коментар през Facebook

Новини

Изпрати новина