Справка показа, че учениците и студентите само от Асеновград, които биха се възползвали от S-Bahn, наброяват около 1500. Близо 4500 пък са работещите в Пловдив асеновградчани, които ще имат възможността да ползват железницата.
Работната група се обедини за изграждане на следните спирки:
ЖП гара Асеновград – с буферен паркинг пред гарата;
Маврудово – изместване на спирката с цел осигуряване на връзка с Промишлена зона „Тракия“;
Връзка с Летище Пловдив;
Югоизточна индустриална зона – при бившия завод за пишещи машини (под надлеза на Асеновградско шосе), със създаване на буферен паркинг в района;
Централна ЖП гара Пловдив;
„Пещерско шосе“ – връзка с градския транспорт за Математическата гимназия и ПГ по електротехника и електроника в Пловдив;
Бул. „6-ти септември“ – стадион „Пловдив“ (Гребна база);
Окръжна болница, езикови гимназии и новата сграда на ПУ „Паисий Хилендарски“;
ЖП гара Филипово – с възможност за връзка с:
Индустриална зона Радиново
Индустриална зона Бенковски
Индустриална зона Пловдив – Север към с. Труд с връзка през ЖП гара Филипово;
Индустриална зона „Север“ в Пловдив;
Индустриална зона Войводиново – с връзка на ЖП прелез Войводиново;
Индустриална зона Скутаре;
Бившият домостроителен комбинат – с буферен паркинг на влизане в Пловдив, от страната на „Скобелева майка“;
ЖП гара Тракия.
Конкретните спирки в момента са посочени, за да може да бъде осъществено проектирането и изграждането им. Разписанията и маршрутите на градската железница от Асеновград към Пловдив и обратно ще бъдат уточнявани допълнително, след анализиране на пътникопотока.
В началото на април се очаква да бъде готово техническото задание и да се изготви визуализация на бъдещите спирки от Национална компания „Железопътна инфраструктура“ (НКЖИ). Другият месец предстои и нова среща на работната група.